sic938 當前離線
網站會員
TOP
fw18 當前離線
出左大昌門口 就發覺架車彈下彈下>_ sic938 發表於 11-3-2011 13:14
mnywong (Mike) 當前離線
Mike
是啊! 呔薄又唔需要打噤高..... 睇過外國網頁有話 +1",+1psi,唔知啱唔啱.... fw18 發表於 11-3-2011 12:23
湯爺爺 當前離線
Stepwgn正式會員
hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
大家用什麼度PSI ? any good device recommended ? (except for that WIFI expensive one) hk_allen 發表於 23-9-2011 11:24
Aliens 當前離線
門邊果個 label 應該係凍軚既標準,渣到去油站,條軚熱咗,照跟或者未必夠 Aliens 發表於 23-9-2011 13:14
如果warm up 左應該打大1~2psi...cool down後就差唔多 我自己就會打多少少, cool down一晚後搵錶度再放氣.... mnywong 發表於 23-9-2011 13:18
yes.....totally agree. sammykwan 發表於 23-9-2011 13:54
tmax 當前離線
唔係全o岩, 因為唔同牌子tyre wall軟硬度唔同, 都係問翻專家好d(即係軚鋪)..以我GR90 215/17為例, 33psi好好行... mnywong 發表於 11-3-2011 13:46
sammy 知唔知有冇電子錶賣, 睇指針錶有老花有時好難睇究竟係33定34.... mnywong 發表於 23-9-2011 14:28
今朝換完呔,我問個老細打幾多磅? 佢話打32 ok啦... tmax 發表於 27-9-2011 15:17
OK =/= the best. sammykwan 發表於 27-9-2011 15:28
咁真係要試過先..... tmax 發表於 27-9-2011 15:30