- UID
- 6054
- 帖子
- 17501
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 來自
- 大埔
- 在線時間
- 4298 小時
- 註冊時間
- 22-2-2012
- 最後登錄
- 7-6-2018
|
16#
發表於 15-1-2013 08:44
| 只看該作者
C~hing 請問用隔音棉封左車頭冚係未會靜好多?我架RG1D engine 聲好大
Rival100 發表於 2013-1-15 08:26  真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.
自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以和member share 添)  |
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
|
|