返回列表 回復 發帖
C~hing 請問用隔音棉封左車頭冚係未會靜好多?我架RG1D engine 聲好大
Rival100 發表於 2013-1-15 08:26
真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.

自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以和member share 添)
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.

自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以把member share 添) ...
cliffchow 發表於 15-1-2013 08:44
效果算係超值
災後重建中.......
效果算係超值
sammykwan 發表於 2013-1-15 08:48
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
C~hing 請問用隔音棉封左車頭冚係未會靜好多?我架RG1D engine 聲好大
Rival100 發表於 15-1-2013 08:26
4AT 冇計...
薯嘜全原裝RG1
4AT 冇計...
ttam 發表於 15-1-2013 09:04
有計, 換RG3 or RF7
有計, 換RG3 or RF7
LHO 發表於 2013-1-15 09:15
RF7 是否 AT5 嗎??
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
RF7 是否 AT5 嗎??
cliffchow 發表於 15-1-2013 09:21
係吖
真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.

自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以和member share 添) ...
cliffchow 發表於 15-1-2013 08:44
其實我上次果件仲有淨係度
三哥 係時候準備歸隱
三哥, 你剩低果件夠頭冚用嗎?
上星期五經各師兄指導下完成頭隔音, 感覺會冷親佢, 同埋引擎聲實鄭咗! 幾好FEEL!
三哥, 你剩低果件夠頭冚用嗎?
Edmond11 發表於 15-1-2013 13:38
我估夠.... 我冇留意仲有幾大
三哥 係時候準備歸隱
半件 - 機蓋隔音棉 夠RG用。剩餘痴咪架echo, 剛剛好
http://trade.taobao.com/trade/de ... eID=240710405740941
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
半件 - 機蓋隔音棉 夠RG用。剩餘痴咪架echo, 剛剛好
http://trade.taobao.com/trade/de ... eID=240710405740941
cliffchow 發表於 15-1-2013 14:19
Cliff, 你會訂嗎?   如果係, 可否幫我訂多張!
Cliff, 你會訂嗎?   如果係, 可否幫我訂多張!
Edmond11 發表於 15-1-2013 16:48
同你share得嗎
Cliff, 你會訂嗎?   如果係, 可否幫我訂多張!
Edmond11 發表於 2013-1-15 16:48
無問題。
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表