sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
網站會員
其實我個FD架SERENA HIGHWAY STAR 都可以做到.....佢日日落馬洲觀塘來回....都係$800行700KM aty1026 發表於 16-4-2011 00:21
TOP
wongdan88 當前離線
yes ar.....when you see my height, you can guess I am driving 99% of time and only walk 1% of time la..... sammykwan 發表於 16-4-2011 00:23
咁姚明咪99%行路 wongdan88 發表於 16-4-2011 00:26
no, should be 99% of time jumping sammykwan 發表於 16-4-2011 00:27
fw18 當前離線
我未換軡之前都得啦 西門 發表於 15-4-2011 23:53
邏輯上 係.... 掌摑王 發表於 16-4-2011 00:06
bryce 當前離線
Stepwgn正式會員
wakakakaka...have you fill in the 3M 8813? sammykwan 發表於 16-4-2011 00:16
我就係因為唔想落brake, 慢車衝左黃變紅燈, 做左靚模, $600+5分 ...... $600夠10000000000brake用 等緊收信..... 各Ching 要小心, 諗得太多, 唔單止罰錢, 仲會影響judgement, 會危險 ... bryce 發表於 16-4-2011 09:22
ching,燈位有相機都唔落break,係唔係慳得滯.... fw18 發表於 16-4-2011 09:33
我鬼知有相機咩 死蠢 依家o米知law bryce 發表於 16-4-2011 09:37
火氣大左, 唔好意思 bryce 發表於 16-4-2011 09:43
對我地呢D日日楂車返工o既人....真係可以用油錢嚟貼車價.... aty1026 發表於 15-4-2011 23:53
Sammy do u have any 3M 8813 in stock? bryce 發表於 16-4-2011 09:18