Daniel 當前離線
Stepwgn正式會員
TOP
LHO (Roy) 當前離線
我有一SET係道WOO, 有無人想要? Daniel 發表於 15-1-2013 17:12
未用過?定原裝位果件? LHO 發表於 15-1-2013 17:16
Edmond11 (Edmond) 當前離線
網站會員
同你share得嗎 LHO 發表於 15-1-2013 17:03
waltz 當前離線
27# cliffchow 師兄你用緊呢隻? 我之前都係TAOBAO 搵過... 你用O個隻係5MM 厚.. 我搵到一隻10MM 厚 http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=f89955taf9d 但係仲平D... ... waltz 發表於 15-1-2013 17:24
未用過, 同CLIFF圖果隻一樣 Daniel 發表於 15-1-2013 17:20
Rival100 當前離線
車門裏面你地有冇貼隔音棉?地台有冇?多謝指導 Rival100 發表於 15-1-2013 20:34