返回列表 回復 發帖
  pm me yr email
l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:24
PMed.    .
細佬-阿柱
Can share the video with me?
chclwong 發表於 29-5-2013 23:19
你問我?
你問我?
herojim 發表於 29-5-2013 23:32
You and Lewis
細佬-阿柱
有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
gary0471 發表於 29-5-2013 23:41
咪花時間估估o下喇,入大昌做一次body check,之後再諗整唔整啦!
龜爬族ALVEN
You and Lewis
chclwong 發表於 29-5-2013 23:33
已pm
有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
gary0471 發表於 29-5-2013 23:41
RK都行咁高轉???
空波踩四千幾轉會自動cut油,RK有時甩過電池係會儍傻地用高波起步!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
换咗正廠波箱油先,第下有冇起色先,如果有咁行返幾十里,再换多次油
where do you live? If you are live in Kowloon, may be we can meet up and take a look at the problem.....
sammykwan 發表於 29-5-2013 22:03
My live in Macau...
師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢?
alliven 發表於 29-5-2013 22:15
咩都試過了,情況一樣
去車行檢查下咩問題,再上來告訴大家
感謝咁多位解答
My live in Macau...
gary0471 發表於 30-5-2013 06:13
please contact chowchow then.....and most important, please join the club.
災後重建中.......
My live in Macau...
gary0471 發表於 30-5-2013 06:13
CHOWCHOW CHING係我地馬交區話事人, 你如果想check車前問下人意見, 不妨搵搵佢.
不過, 你未入會丫!!!!!
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
gary0471 發表於 29-5-2013 23:41
我部RG,P波踩到盡都唔會cut油,
但反而以前楂fit畤P波踩油上到4千多就會卡下卡下咁,
係咪我架RG都有問題,定係RG冇自動cut油呢様嘢
豪 黑色RG1 龜速駕駛 請多包涵
開大9啦, 佢又係話上唔到4千轉....
Mike少
返回列表