返回列表 回復 發帖
膠件門邊都唔係米色......係黑色....有點....
iceyan8 發表於 8-10-2013 15:21
我覺得入面黑色反而容易打理好多
係咪有人搵我要放毒
有乜幫到手?
DAN!EL 發表於 8-10-2013 15:26
你都上岸啦, 搵老闆架車一定仲毒, 尤其佢套音響
SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
之前睇佢本書, spada強調係依方面
你同佢果架都唔係stepwgn
hkben 發表於 8-10-2013 16:15
你套尾包圍
老闆架車......一架夠買兩部
你"握"人 --------Step 直版邊有呢條鈴 ~~~
gogo_tc 發表於 2013-10-8 16:40
仲有靚靚屎忽
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
我如果有$, 都想玩下包圍
herojim 發表於 2013-10-8 16:59
呢句好似邊個邊個成日講   ... 轉個頭又玩緊
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
有咩K仔先....     
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:00
想玩邊樣,我列個list出黎

有咩K仔先....     
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:00
想玩邊樣,我列個list出黎

你見過細釘架RK5.......你會
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:02
紅P係全車焦點

你都上岸啦, 搵老闆架車一定仲毒, 尤其佢套音響
herojim 發表於 8-10-2013 17:01
邊個話我上岸
架step係冇改完嘅一日。。。。。無止境

邊個話我上岸
架step係冇改完嘅一日。。。。。無止境
DAN!EL 發表於 8-10-2013 17:16
如果我係細釘, 玻璃上個紅章係我第一樣想改既~
如果我係細釘, 玻璃上個紅章係我第一樣想改既~
gogo_tc 發表於 8-10-2013 17:20
P牌要低調啲

邊個話我上岸
架step係冇改完嘅一日。。。。。無止境
DAN!EL 發表於 8-10-2013 17:16
改到放晒你4隻頭燈係車頭~~~
SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
RK5 有 "Rebound Spring"...

http://www.honda.com.hk/images/m ... a_download_spec.pdf




RK1
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
返回列表