返回列表 回復 發帖
而家佢就係話冇少到水,所以又唔關果part事
kitkit531 發表於 15-11-2013 10:18
I think you have the same problem as I shown in the youtube before....
災後重建中.......
我諗都係冷氣喉塞左, 今朝去左拎返架車, 而家開冷氣會有水滴, 我晏D 又睇下個地毯會唔會又出水先
RG1 海豚灰
我諗都係冷氣喉塞左, 今朝去左拎返架車, 而家開冷氣會有水滴, 我晏D 又睇下個地毯會唔會又出水先
kitkit531 發表於 15-11-2013 15:26
yeah!!
災後重建中.......
而家佢就係話冇少到水,所以又唔關果part事
kitkit531 發表於 15-11-2013 10:18
暗漏唔係咁易發現.
一般未夠水溫水膽未開, 個熱水VALVE未開水引入凍COIL. 所以如果熱水喉漏, 唔會即撻車即漏.
通常會漏水入車箱:
車窗/門
天窗去水喉
冷氣

第一二樣係落雨先會出現
凍coil,散熱,有聽過,暖水coil 係第一次聽。
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
我覺得自己俾錢出去搵車房攪啦.
雖然你話個車行係你個朋友.
但lee一行, 唔熟唔食呀.
仲要無上架, 我怕你最後攪一輪, 攪到friend都無得做.
又要俾你老婆ko你.
08 Stepwgn Spada 海豚灰
凍coil,散熱,有聽過,暖水coil 係第一次聽。
victor 發表於 16-11-2013 10:25
see post #5

http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=6875701

can just bypass it, and not letting the water go in.
災後重建中.......
確實位置邊個位有水?
如果前排冇水就唔係coil位漏。
coil漏的話前排最濕,其次中排
see post #5

http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=6875701

can just bypass it, and not letting the water go in.
sammykwan 發表於 16/11/2013 11:00 AM
明白了
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
返回列表