返回列表 回復 發帖
剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛...
剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛...
louisha 發表於 7-3-2014 00:49
放心 .... 冇事嘅 ...
我是 "高達仔" ....
剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛...
louisha 發表於 7-3-2014 00:49
試過無事就好啦!
唔好再有下次喇
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
當然啦, 撞過版就一定記得, 真係好彩對面無車咋....
本帖最後由 sammykwan 於 7-3-2014 11:47 編輯

泊車記緊拉手制流行情報 – 2012年6月13日星期三上午11:32





筆者最近與一位車主朋友討論,究竟泊車除切換至“P"波外,還需要拉起手制嗎?他說“P"波已是泊車之用,再拉手制像是多餘的動作,而且有可能造成制動器過度磨耗。如果你也有同樣的觀念,那就大錯特錯了。

當泊車時把汽車切換至“P"波時,波箱內的固定爪會卡入齒輪,但嚴格來說,這只是一小塊鐵片以固定車輛。試想想,一部超過一噸或以上的車輛,停在坡度較高的斜路上,單靠一小塊鐵片承受所有重量,久而久之,怎麼可能不會出現問題呢?

如不太相信的話,你可以嘗試找一個坡度較低的斜路停下車輛,切換至“P"波,然後放開腳煞,汽車是否仍有些搖搖欲墜的感覺?此時你再嘗試開車,從“P"波移離至“D"波或“R"波,你會發現必須花點力氣才能轉波,並且覺得車身在晃動,甚至發出聲響,其實是因為正在以粗暴的方式將已卡在齒輪的固定爪移開,這種異常磨耗,難保有天固定爪損壞,甚至斷裂,到時後即使切換至“P"波,車輛怎樣也停不住,你又要花錢送波箱入廠維修了。

正確停車有步驟

即使你會用“P"波及手制泊車,仍要注意其正確使用步驟,才能避免波箱損毀。當你停穩車輛後,不管波箱是傳統式或電子式,先拉起手制,然後轉入“P"波,最後才放開腳煞,這算是正確且安全的停車方法;開動車輛時,則是先踏腳煞,接著切入至“D"波或“R"波,最後才放開手制,以避免固定爪有不必要的磨損。




災後重建中.......
Eric
泊車記緊拉手制流行情報 – 2012年6月13日星期三上午11:32





筆者最近與一位車主朋友討論,究竟泊車除切換至“P"波外,還需要拉起手制嗎?他說“P"波已是泊車之用,再拉手制像是多餘的動作,而且有可能造成制動 ...
sammykwan 發表於 7-3-2014 11:45
尋日我都睇緊關於呢的野,
Eric
http://mp.weixin.qq.com/mp/appmsg/show?__biz=MzA4MTIyMDgyNg%3D%3D&appmsgid=200042082&itemidx=5&sign=cf38e72b2818bc137acc80ca979e9ef8&scene=2&from=timeline&isappinstalled=0#wechat_redirect
eric0754 發表於 7-3-2014 12:11
災後重建中.......
本帖最後由 l1e0w9 於 7-3-2014 12:16 編輯

咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
Lewis (black RG)
咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:14
我都係呀
尋晚開始用呢個放法
Eric
我都係呀
尋晚開始用呢個放法
eric0754 發表於 7-3-2014 12:26
因為錯嗰款,方便d,快d,我都要改返
Lewis (black RG)
因為錯嗰款,方便d,快d,我都要改返
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:29
要啦
Eric
本帖最後由 carboy1829 於 10-3-2014 00:38 編輯

我有聽過 d 人話推咗 P波,唔使拉手制!
不過我無咁做過
咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:14
我 e家都係 P完 先手制,但我有右腳踩住剎車,然後左腳踩埋腳制!
即架車停定後 >> P > break > 再拉手制

開車就踩住 >>  踩住break > 鬆手制 > 落D或R > 鬆 break > 比油 ...
ps: 以上係我個人嘅習慣,唔知係咪正確
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
返回列表