返回列表 回復 發帖
本帖最後由 james_cy 於 16-2-2012 16:05 編輯
不過serena club d人話我地架RK行車時靜好多!
kennyhky 發表於 16-2-2012 15:46
唔爆TEC個時就係
不過serena club d人話我地架RK行車時靜好多!
kennyhky 發表於 16-2-2012 15:46
RK都算靜 ..好彩當日眼尾都唔稍下serena...
Mike少
現在12車已升到17寸....我剛買12車就轉款...唉
Dennistsang 發表於 16-2-2012 14:02
師兄請問而家出spada幾錢?
唔爆TEC個時就係
james_cy 發表於 16-2-2012 16:01
認真問,Rk有Tec? 我通常最多行110,所以都唔知RK極速係幾多?
認真問,Rk有Tec? 我通常最多行110,所以都唔知RK極速係幾多?
kennyhky 發表於 16/2/2012 04:55 PM
機場出九尤...180應該no problem
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
機場出九尤...180應該no problem
victor 發表於 16-2-2012 16:58
我買190, 因為180打後都無刻度...
Mike少
我買190, 因為180打後都無刻度...
mnywong 發表於 16/2/2012 05:19 PM
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
認真問,Rk有Tec? 我通常最多行110,所以都唔知RK極速係幾多?
kennyhky 發表於 16-2-2012 16:55
極速我就未去到盡,不過轉數巳玩到7800rpm
我買190, 因為180打後都無刻度...
mnywong 發表於 16-2-2012 17:19
MUGEN SPEED UP
極速我就未去到盡,不過轉數巳玩到7800rpm
james_cy 發表於 16-2-2012 17:25
你上次去機場話好大浸O羅味都未去到, 下次要加多兩錢油...擊敗的總...
Mike少
極速我就未去到盡,不過轉數巳玩到7800rpm
james_cy 發表於 16/2/2012 05:25 PM
really? 唔怕偈油滾?
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
機場出九尤...180應該no problem
victor 發表於 16-2-2012 16:58
上次都見識過你架戰神好勁
你上次去機場話好大浸O羅味都未去到, 下次要加多兩錢油...擊敗的總...
mnywong 發表於 16-2-2012 17:27
上次一開波巳同佢飛la,但無人跟上來
7800rpm爆射巳錄低咗片
上次一開波巳同佢飛la,但無人跟上來
james_cy 發表於 16-2-2012 17:29
你地唔洗等架啦, 我地約好目的地等架嗎...
Mike少
返回列表