返回列表 回復 發帖
果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻

係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG

等我又試下分享我見 ...
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:26
即係輕身鈴又可以慳油D同快D
果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻

係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG

等我又試下分享我見 ...
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:26
其實簡單D講..
負擔得起又有心儀款-咪買貴鈴囉
唔想太side錢但又想令仔少少- 咪買台仔囉
完全唔想洗錢但又過到自己 - 咪用原裝鈴囉.

sprung vs unsprung weight, does it really bother on a family box...
Mike少
其實簡單D講..
負擔得起又有心儀款-咪買貴鈴囉
唔想太side錢但又想令仔少少- 咪買台仔囉
完全唔想洗錢但又過到自己 - 咪用原裝鈴囉.

sprung vs unsprung weight, does it really bother on a family box...{:4_114 ...
mnywong 發表於 22-3-2012 11:54
我見大家唔似係當STEPWGN 係family box, 似係一部NSX for 7
災後重建中.......
即係輕身鈴又可以慳油D同快D
johnwong28 發表於 22-3-2012 11:49
Yes.
災後重建中.......
我見大家唔似係當STEPWGN 係family box, 似係一部NSX for 7
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:57
哈哈 我只想渣佢出街時,想慳既時候可以好慳,想佢爆既時候又可以超爆姐
例如:行緊8,90KM時,突然比人打左一巴,呢個毛文可以突然爆一爆,打返佢一巴,咁樣慳得黎又可以好爆
又可慳又可爆 唔好睇小7人車~我之前渣MOBILIO 1500仔
dicksonyiu 第十個男人(- 仲諗緊)??
幾時出車......好似就出facelift版喎
壓下佢價吧
掌摑王 發表於 22-3-2012 10:40
第十個男係乜意思?
我等埋佢出新版再決定,唔知香港幾時出呢?
第十個男係乜意思?
我等埋佢出新版再決定,唔知香港幾時出呢?
dicksonyiu 發表於 22-3-2012 12:26
10 men, 9 of them go rolling, the last one is thinking ma....
災後重建中.......
轆就掂地既 一點地震動就俾地面及避震吸走.

我係唔明 有咩work
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:35
That's the work done by 避震
災後重建中.......
整咩咁認真....
Mike少
唔係done by power 咩??



因為張梳化...
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:46
收到, O岩傾咪傾多兩句囉...
Mike少
唉....對唔住....係我錯

我係知 1+1=2
亦冇否定過
不過大鈴+輕左會有人性上的改變
出現cover到好處.
令到1+1唔係等於2

我講左好多野
但你只睇其中一句
我幫你唔到


對唔住....係我錯, 我唔應該答你.
請你放過 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:42
道乜鬼野歉丫, 大家硏究下啫.........你都好有POINT, 就係要司機配合, 唔配到, 改左仲PK.....e.g. 改左大鮑, 但唔好好控制, 拐灣時鎖"LOOK" 就 BIG LEMON TEA la。。。翻九次車lu...
災後重建中.......
唔係done by power 咩??



因為張梳化...

我唔介意俾更多支持1+1=2的知識圍堵.

但我接受唔到抽水行為.
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:46
work = force x displacment
災後重建中.......
唉....對唔住....係我錯

我係知 1+1=2
亦冇否定過
不過大鈴+輕左會有人性上的改變
出現cover到好處.
令到1+1唔係等於2

我講左好多野
但你只睇其中一句
我幫你唔到

對唔住....係我錯, 我唔應該答你.
請你放過 ...
掌摑王 發表於 2012-3-22 12:42
掌兄, 你說亦有道理, 大家只是討論討論... 停留在學術的層面 ...
我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
thomas_llai 發表於 2012-3-22 00:17
我的看法和 Thomas & Aliens兄比較相近:

以下只是假設的例子:
Stepwgn B 理應比 Stepwgn A 省油;
Stepwgn C 理應比 Stepwgn A 省油;
那麼 Stepwgn B Vs Stepwgn C??

如要我選, 我會選擇B, 因輪胎不單是值線運動, 亦有圓形運動(moment of inertia)...
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
我的看法和 Thomas & Aliens兄比較相近:

以下只是假設的例子:
Stepwgn B 理應比 Stepwgn A 省油;
Stepwgn C 理應比 Stepwgn A 省油;
那麼 Stepwgn B Vs Stepwgn C??

如要我選, 我會選擇B, 因輪胎不單是值線運動, ...
cliffchow 發表於 22-3-2012 15:20
你選擇正確
災後重建中.......
返回列表