返回列表 回復 發帖
I think this is healthy discussion wor.  something beside our cars ma
唔入無料到, 入左毒L到;
鲍巴鈴震版, 多到唔識揀;
隔日搞團購, 荷包乾到透;
洗一萬幾千, 都仲未夠巔;
考慮清楚先, 入會實升仙。 ...
sammykwan 發表於 23-3-2012 09:22
好! 古唔到你找嘢快, 作思都咁勁
班友仔真係.......無野講
Daniel 發表於 23-3-2012 12:59
我仲記得你的「格言」架
大家都開始入魔了....
Mike少
唔入無料到, 入左毒L到;
鲍巴鈴震版, 多到唔識揀;
隔日搞團購, 荷包乾到透;
洗一萬幾千, 都仲未夠巔;
考慮清楚先, 入會實升仙。 ...
sammykwan 發表於 23-3-2012 09:22
一個"波棍粒S的" post 又俾我地蹂躝左一番, 馬德鍾同陳浩民都話"一番"
災後重建中.......
慘不忍賭!
唔好小氣啦掌兄^^
Good!玩得吓
講左六版,我地有冇答過版主
Samuel....Black RK1 with Discovery Channel Logo at Back

講左六版,我地有冇答過版主
ocbc 發表於 23-3-2012 22:56
咁我答啦... s係sport制... 開咗就一定食油咗but架車反映快好多, 好易過2500轉, 我都今日先用第2次
三哥 係時候準備歸隱
咁我答啦... s係sport制... 開咗就一定食油咗but架車反映快好多, 好易過2500轉, 我都今日先用第2次
nevillee 發表於 24-3-2012 01:42
我都好少用,只係有時上斜冇力,唯有用來減低波有力啲,如三哥話好易過2500,版主入會後,大家會好好招呼你
Samuel....Black RK1 with Discovery Channel Logo at Back

咁我答啦... s係sport制... 開咗就一定食油咗but架車反映快好多, 好易過2500轉, 我都今日先用第2次
nevillee 發表於 24-3-2012 01:42
買車半年, 都係最近先知有S制, 手痕用過一次咁多!
Steve - RG3 香檳金
買車半年, 都係最近先知有S制, 手痕用過一次咁多!
psphknxp 發表於 24-3-2012 11:24
得閒1個月最少用一次,高轉爆下佢~對架車會好D架
係咪水貨S制?行貨D制?
定係因為RG1同3嘅分別?
薯嘜全原裝RG1
返回列表