返回列表 回復 發帖
45# Rival100

Thanks Ching !
早兩日行大長途,元朗,八鄉,屯門,最後一缸油行唔到400K,Avg錶7.9/L,
今日啱啱執好架車,由青衣返新蒲崗 Avg 錶彈到從來未到過的
双位數據10.4/L.
執過什麼?
請賜教。
Patrick
偈油,風格,油格,波箱油同火咀!
47# cchis

今曰又full load走咗輙錦田,共行140k 用咗1/4缸油!
好明顯有改善!
What is the brand name of 偈油 & 火咀?
Patrick
偈油入5w40,火咀我叫車房換E白金,但無問band name.
謝謝師兄!
Patrick
師兄你行咩路, 上面其他師兄的靚數字我佔要黃金右腳加HIGHWAY 先得. 我行九龍過海無咩HIGHWAY 加大腳求心急, 同你的耗油差唔多, 你部車應該無咩問題. 要省油開2.4L 會好好多, 部車咁重得個2000CC 成日咁高轉行市區係唔會省油
返回列表