hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線
網站會員
SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係.... iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
TOP
cliffchow 當前離線
Stepwgn正式會員
iceyan8 當前離線
gogo_tc 當前離線
DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK........... allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~ 先 ... iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53
hkben 當前離線
chclwong (阿柱) 當前離線
大家見笑了~ 一D普通平價既野我都會玩下既~ 其他就真係要慢慢儲下彈藥先有... 不過最重要係放到我而家部車仔先可以換~ 希望都放得快啦~ 而家去睇下車學下野做定功課都應該差唔多, 我又唔係大有錢人買野都係以性價比 ... iceyan8 發表於 9-10-2013 10:49
hhkkhhkk 當前離線
68# gogo_tc 其實真係可唔可以完全唔要機同埋個吸頂MON呢? 之後自己裝返~ 個吸頂MON都係大6仔野.... 我諗唔會全息先, 應該本利比例小D咁啫...供樓咪又係一樣~ 我都係新仔一名~~ 呢個世界冇 ... iceyan8 發表於 9-10-2013 17:05
吸頂MON?? 乜黎架?? gogo_tc 發表於 9-10-2013 17:26
即係呢D~~ 死啦... 死啦.... 我驚我未入會就先行放毒, 我見日本原廠好我OPTION野有D都幾有用.... ... iceyan8 發表於 10-10-2013 09:15