返回列表 回復 發帖
實情係大人都想出黎!
kane_l 發表於 19-3-2014 15:47
實情係大人都想出黎!
kane_l 發表於 2014-3-19 15:47
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
實情係大人都想出黎!
kane_l 發表於 19-3-2014 15:47
歡迎!
如果整埋嘢食仲好!
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
歡迎!
如果整埋嘢食仲好!
lkeith21 發表於 19-3-2014 16:09
獻醜就不如...!
我要準備定教材先
DAN!EL 發表於 19-3-2014 14:24
會唔會好似上次鮑魚隊長咁帶埋私伙枱櫈?!
櫈仔要帶, 仲要兩張先穩陣
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
會唔會好似上次鮑魚隊長咁帶埋私伙枱櫈?!
kane_l 發表於 19-3-2014 16:54
枱櫈 係 Kingcow 帶
Eric
枱櫈 係 Kingcow 帶
eric0754 發表於 19-3-2014 17:07
o, sorry, Kingcow, i was too late to come! Thanks Eric for reminding me!
會唔會好似上次鮑魚隊長咁帶埋私伙枱櫈?!
kane_l 發表於 19-3-2014 16:54
上次我出鮑魚kc出枱隊長出口

櫈仔要帶, 仲要兩張先穩陣
cliffchow 發表於 19-3-2014 16:58
帶兩個飛機積即場拆鈴

帶兩個飛機積即場拆鈴
DAN!EL 發表於 19-3-2014 17:16
RK 有跟積
Eric
帶兩個飛機積即場拆鈴
DAN!EL 發表於 2014-3-19 17:16
一個積加兩張櫈仔  到時聽你講書
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
RK 有跟積
eric0754 發表於 19-3-2014 17:17
有咩? 我架無積wor!, 只有樽補肽膠....
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
本帖最後由 sammykwan 於 19-3-2014 17:54 編輯
有咩? 我架無積wor!, 只有樽補肽膠....
lkeith21 發表於 19-3-2014 17:51
有大9條蕉      積
災後重建中.......
有咩? 我架無積wor!, 只有樽補肽膠....
lkeith21 發表於 19-3-2014 17:51
一定有的,補肽膠係左面,積係右面
Eric
返回列表