|

- UID
- 1573
- 帖子
- 250
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 58 小時
- 註冊時間
- 15-3-2011
- 最後登錄
- 2-1-2014
|
62#
發表於 11-4-2011 11:51
| 只看該作者
你呢個就係我期待嘅用油量囉
aty1026 發表於 11-4-2011 10:37  我覺得你架車真係有d大食左少少, 我另一架車都係$500 差唔多行240-250km, 果架仲要係3200cc, 你都係搵人執執啦. BTW, 你係唔係次次打爆油江架? 你試下唔好咁做, 簡單道理, 車重左食油左. 香港太易搵到油站, 所以我習慣係次次入$500 only, 仲有可以聽上面位師兄講, 條軚打多少少氣係有幫助的, 不過相對就係架車行時會"pour"同"廊D. |
|