返回列表 回復 發帖
i did almost the same as your car. mine is 06 RG3, 17" 205 tyre
gian 發表於 11-4-2011 10:58
ching, what is the result for 205 17"?
FW. 大文
你呢個就係我期待嘅用油量囉
aty1026 發表於 11-4-2011 10:37
我覺得你架車真係有d大食左少少, 我另一架車都係$500 差唔多行240-250km, 果架仲要係3200cc, 你都係搵人執執啦. BTW, 你係唔係次次打爆油江架? 你試下唔好咁做, 簡單道理, 車重左食油左. 香港太易搵到油站, 所以我習慣係次次入$500 only, 仲有可以聽上面位師兄講, 條軚打多少少氣係有幫助的, 不過相對就係架車行時會"pour"同"廊D.
fill 34psi will be better.
sammykwan 發表於 11-4-2011 11:20
thanks.
哈哈,打多少少呔氣係最平的慳油方法....
打多2-3磅,可以慳到5-7%油.....
fw18 發表於 11-4-2011 10:13
如果太硬dun到又驚頂唔順
1) 呢2次入貝殼,所以冇折
2)我以前揸部jeep仔2736cc,都係行$2/km,都係行同條路
3)冷氣定有開,不過好少停車開因為我停車熄匙
4)電池同火咀未換,其餘上手舊年10月返廠換晒
5)我用16"呤,打前33後35氣
6) ...
aty1026 發表於 11-4-2011 10:29
咁聽你咁講,都好正常。
FYI, 我80%urban, 20% highway, 重油,2個人為主,有discount 油card, save $1.5/L, 32磅前後tyre氣,換晒所有engine oil, transmission oil, 油格、風格、火咀,開冷氣...
我要around HKD2.0/L
咁聽你咁講,都好正常。
FYI, 我80%urban, 20% highway, 重油,2個人為主,有discount 油card, save $1.5/L, 32磅前後tyre氣,換晒所有engine oil, transmission oil, 油格、風格、火咀,開冷氣...
我要around HKD ...
dicken 發表於 11-4-2011 12:58
但係你加咗controller喎....
我用咗215/60/16唔知會唔會因為咁大食咗呢?
但係你加咗controller喎....
aty1026 發表於 11-4-2011 13:10
我加左好多野....我只不過list out 我既config 比你reference
我用咗215/60/16唔知會唔會因為咁大食咗呢?
aty1026 發表於 11-4-2011 13:41
original RG3都係215/60/16...
original RG3都係215/60/16...
dicken 發表於 11-4-2011 14:22
should be 205/60-16
災後重建中.......
如果太硬dun到又驚頂唔順
dicken 發表於 11-4-2011 12:56
2-3磅,唔覺嘩....
FW. 大文
i did almost the same as your car. mine is 06 RG3, 17" 205 tyre
gian 發表於 11-4-2011 10:58
Mine is 17" too.
17' 90% Urban , will travel Clear Water Bay Road (Choi Hung to UST) 2 trip per working day ....
If oil price now is 16.47 .... = $2.22/ km
after discount = $2/km
我加左好多野....我只不過list out 我既config 比你reference
dicken 發表於 11-4-2011 14:22
加咗CONTROLLER唔係會慳油D咩?
加咗CONTROLLER唔係會慳油D咩?
aty1026 發表於 11-4-2011 22:09
he sets it to sport mode le..
災後重建中.......
返回列表