|

- UID
- 1573
- 帖子
- 250
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 58 小時
- 註冊時間
- 15-3-2011
- 最後登錄
- 2-1-2014
|
64#
發表於 17-4-2011 20:00
| 只看該作者
炭灰色, 佢話佢成日係大陸....所以唔得閒.....佢依個WEEKEND約咗幾個睇車....我估佢放呢個價錢應該都好快賣出.....
aty1026 發表於 15-4-2011 23:48  你唔覺得有古怪咩? 時時上大陸, 但架車一年行左21000公里, 除非佢有多過一個人揸啦, 有D鬼鬼地.... |
|