turbojet 當前離線
Stepwgn正式會員
訂閱 TOP
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
網站會員
C HING RG2 外邊有無可以清洗冷風回風格賣 turbojet 發表於 26-10-2011 15:20
TOP
dicken 當前離線
C HING 唔好玩拿 Blitz在日本全部都是日文唔識日文哦 turbojet 發表於 26-10-2011 15:33
ricky410 當前離線
RG2 ???????? ricky410 發表於 26-10-2011 16:28
4WD Don't know how is the consumption would be in HK. sammykwan 發表於 26-10-2011 16:29
唔好意思各位大佬,我意思係我部車是09年款-RG2,我想買有得清洗果款冷氣回風格,我現在是買原廠無得洗果款紙格黎用緊。 turbojet 發表於 26-10-2011 16:51
WT808 當前離線
nevillee (三哥) 當前離線
請問個A/C filter位置係邊?可否自己換? WT808 發表於 26-10-2011 17:06
RG2 是四輪驅動??? 掌摑王 發表於 26-10-2011 18:58